پیر, مارچ 27, 2023
Homeپاکستانکراچی کے ضمنی انتخابات ملک کی تقدیر کا فیصلہ کرنے کے لیے...

کراچی کے ضمنی انتخابات ملک کی تقدیر کا فیصلہ کرنے کے لیے ریفرنڈم ہیں، عمران خان

- Advertisement -
- Advertisement -

پی ٹی آئی کے چیئرمین اور سابق وزیراعظم عمران خان نے جمعہ کے روز کہا کہ کراچی میں اتوار کو ہونے والے ضمنی انتخابات دراصل ایک ’’ریفرنڈم‘‘ تھا جس کا مقصد ملک کی ’’قسمت‘‘ کا فیصلہ کرنا تھا۔

کراچی کے دو قومی اسمبلی کے حلقوں این اے 237 (ملیر II) اور این اے 239 (کورنگی I) پر ضمنی انتخابات پرسوں ہوں گے۔

آج کراچی کی شاہ فیصل کالونی میں ایک جلسے سے خطاب کرتے ہوئے عمران نے حامیوں سے کہا کہ وہ ضمنی انتخابات میں اپنا فیصلہ سنائیں اور "امپورٹڈ حکومت” کو مسترد کریں۔

انہوں نے کہا کہ میں ملکی تاریخ کا سب سے بڑا مارچ کرنے جا رہا ہوں اور عوام کا سمندر ہمارے ساتھ نکلے گا اور ہمارے حق میں فیصلہ دے گا۔

کراچی کو "پاکستان کا فنانس انجن” قرار دیتے ہوئے، عمران نے کہا کہ اس شہر نے ملک کو معاشی محاذ پر چلایا، انہوں نے مزید کہا کہ اس کے لوگ سمجھدار اور سیاسی طور پر باشعور ہیں۔

انہوں نے اپنے سابق اتحادی ایم کیو ایم پی کو بھی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ان سے واضح طور پر پوچھا: “کیا آپ زرداری سے خوش ہیں؟ کیا اس نے کراچی کے تمام مسائل حل کر دیے؟

سابق وزیراعظم نے کہا کہ ان کی حکومت نے گرین لائن بس سروس کے ساتھ کراچی سرکلر ریلوے منصوبہ شروع کیا۔ "ہم نے K4 پروجیکٹ بھی شروع کیا جو 14 سالوں سے بیک برنر پر تھا۔”

عمران نے کہا کہ ان کا اگلا پڑاؤ اندرون سندھ ہوگا جہاں، ان کے مطابق، وہ "لوگوں کو زرداری کے چنگل سے آزاد کرانے” کی مہم کی قیادت کریں گے۔

- Advertisement -

پی ٹی آئی کے سربراہ نے ریلی کے شرکاء سے اپنی "کرپشن کے خلاف جنگ” میں "ذمہ داری لینے” کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ "ملک میں کرپشن کے خلاف جنگ کرنا میرا اکیلا کام نہیں ہے۔”

اس سے قبل، انہوں نے وزیر اعظم شہباز شریف اور ان کے خاندان پر "قوم کی دولت لوٹنے اور بیرون ملک جائیدادوں میں چھپانے” کا الزام بھی لگایا۔

یہ پی ٹی آئی کی پہلی کراچی ریلی تھی جس سے اس کے چیئرمین نے اپریل 2022 کے جلسہ عام کے بعد خطاب کیا تھا، جو باغ جناح میں ان کی حکومت کو عدم اعتماد کے ووٹ کے ذریعے ہٹائے جانے کے چند دنوں بعد نکالا گیا تھا۔

- Advertisement -

Leave a Reply

- Advertisment -

آج کی خبریں

%d bloggers like this: